Polityka jakości

Głównym celem jakościowym firmy FIBRAIN jest spełnianie potrzeb, oczekiwań i wymagań Klientów oraz innych Stron Zainteresowanych, a także przestrzeganie wymagań prawnych i obowiązujących norm.

Dział zapewnienia jakości poprzez nadzorowanie parametrów krytycznych w całym procesie produkcyjnym: począwszy od nadzorowania dostawców
i dostarczanych surowców, a skończywszy na badaniu
zadowolenia klienta docelowego i analizie zgłaszanych reklamacji osiąga wyznaczony cel jakościowy.
A teraz do rzeczy. Jak to wygląda w praktyce?

  • Kontrola wejściowa surowców
  • Kontrola międzyoperacyjna
  • Kontrola wyrobu gotowego
  • Nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym
  • Audyty wewnętrzne
  • Prowadzenie postępowania reklamacyjnego

Mamy świadomość, że Klienta zdobywa się miesiącami lub nawet latami, a traci się go w ułamku sekundy.

Marcjanna Chrostowska – Kierownik Działu Zapewnienia Jakości