Grupa FIBRAIN powiększyła się o nową firmę. Do naszej rodziny dołączyło rzeszowskie WiseGlass, specjalizujące się w produkcji inteligentnych nośników reklamowych opartych na sztucznej inteligencji. Docelowo, do końca przyszłego roku, WiseGlass ze wsparciem FIBRAIN wyprodukuje i zaoferuje kilka tysięcy innowacyjnych nośników reklamowych w postaci inteligentnych luster.
Czym jest WiseGlass?
WiseGlass to platforma inteligentnych luster reklamowych, wyświetlających spersonalizowane reklamy konkretnemu odbiorcy w konkretnym momencie. To system dający wgląd w efektywność działań. Oparty o nieinwazyjną technologię. Działający bez zakłócania estetyki przestrzeni – mówi Waldemar Bieniek, Twórca i Prezes Zarządu WiseGlass.
Pomysł na inteligentne nośniki reklamowe wynikł z potrzeby ewolucji w kanałach komunikacji. Kiedy w 2017 roku założyciele WiseGlass szukali sposobu na selektywne i skuteczne dostarczanie reklam w przestrzeni publicznej, niedoścignionym wzorcem były platformy internetowe. Policzalne efekty i możliwości precyzyjnego określenia kto zobaczy reklamę – to było coś czego brakowało im w tradycyjnej reklamie.
Zespół WiseGlass stworzył nowy nośnik reklamy – lustro inteligentne wyposażone w czujniki, dla którego zaadaptował metodę i logikę działania znanych wirtualnych platform reklamowych. Mechanizm pozwala dotrzeć do odbiorcy tam, gdzie jest to skuteczne a jednocześnie bezinwazyjne. Lustra reklamowe działają wtapiając się w otoczenie – pozwalając również tworzyć reklamy interaktywne. To wszystko docenił FIBRAIN, zapraszając WiseGlass do zostania częścią grupy:
Inwestujemy w firmy, które są obiecujące. Głównie z branż technologicznych, oferujących innowacyjne produkty. Zainteresował nas pomysł WiseGlass i zaprosiliśmy tę markę do naszej grupy. WiseGlass to innowacyjna firma, która idealnie pasuje do naszej Grupy FIBRAIN. Wierzę, że połączenie naszej wiedzy, potencjału kapitałowego i ludzkiego razem z tym, co udało się już wypracować ekipie WiseGlass, da efekt synergii – mówi Rafał Kalisz, Prezes Grupy FIBRAIN.
Sercem WiseGlass są algorytmy platformy, potrafiące analizować na żywo wiek, płeć oraz cechy fizjonomii osoby stojącej przed lustrem. Co ważne, to wszystko dzieje się w zgodzie z obowiązującymi regulacjami prawnymi – RODO. Nośniki WiseGlass wykraczają poza funkcję wyświetlacza – umożliwiając raportowanie skuteczności o wysokim poziomie precyzji i powiązanie reklam np. z informacjami o cenach czy dostępności produktu. Tę innowacyjność i umiejętność integracji technologii docenił FIBRAIN:
– Produkt i usługa, która dostarcza klientowi informację na temat tego, czy jego reklama jest oglądana, czy ma wpływ na patrzących – to unikalny produkt. Dla nas ważne jest także to, że inwestujemy w produkt z Podkarpacia. Lokalny patriotyzm pozwala rozwijać cały region, za który jako społeczność biznesu czujemy się odpowiedzialni, o czym świadczą nie tylko takie inwestycje, ale również działania społeczne – zakończył Rafał Kalisz.
WiseGlass będzie nadal reagować na potrzeby rynku a patrząc w przyszłość, kształtować jego nowe gałęzie.
Witamy WISEGLASS w naszej rodzinie!