Zgłoszenie reklamacyjne: Sprzęt aktywny

Zasady procedury reklamacji Sprzętu aktywnego

Wadliwy Sprzęt przyjmowany jest do działu serwisu wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym zawierającym pełny opis usterki umożliwiający odwzorowanie zgłoszonej wady, kopią dowodu zakupu oraz oryginalnym wyposażeniem. Brak wyżej wymienionych może skutkować odmową przyjęcia reklamacji, a czas realizacji reklamacji liczony jest od dnia uzupełnienia tych braków. Formularz reklamacyjny można pobrać ze strony www.fibrain.pl lub otrzymać na papierze lub innym trwałym nośniku, na każde żądanie..

Prawidłowo przygotowany, reklamowany Sprzęt można również dostarczyć osobiście do jednego z oddziałów spółki. W takich wypadkach FIBRAIN Sp. z o.o. zastrzega sobie możliwość wydłużenia czasu naprawy o okres potrzebny do dostarczenia wadliwego Sprzętu do działu serwisu spółki.

Wysyłka reklamowanego Sprzętu odbywa się na koszt Nabywcy. W przypadku uznania reklamacji za uzasadnioną, zwrot naprawionego lub wymienionego na wolny od wad Sprzętu odbywa się na koszt FIBRAIN Sp. z o.o..

  

Sposób należytego przygotowania Sprzętu do wysyłki:

  • Dołącz do Sprzętu wszystkie akcesoria zakupione w komplecie ze Sprzętem (kable zasilające, kable sygnałowe, podręczniki, zasilacze, etc). 
  • Usuń wszelkie własne oznaczenia towaru (naklejki, napisy, etc).
  • Dołącz wypełniony i podpisany formularz reklamacyjny z dokładnym opisem usterki, adresem zwrotnym i numerem telefonu osoby kontaktowej. Przesyłki zawierające formularze niepodpisane, bez wypełnionych wszystkich pól ułatwiających identyfikacje Nabywcy mogą zostać odrzucone w procesie serwisowym.
  • Zabezpiecz sprzęt na czas transportu. Urządzenie zapakuj w odpowiednie opakowanie (pudełko, karton, etc).
  • Umieść w widocznym miejscu na opakowaniu paczki napis "RMA" lub „Serwis”.
  • Zalecamy oznaczanie paczek kierowanych do FIBRAIN Sp. z o.o. napisem "OSTROŻNIE".
  • Wypełnij czytelnie i dokładnie (drukowanymi literami) list przewozowy. Zalecamy skorzystanie z możliwości ubezpieczenia przesyłanej paczki.
  • Zachowaj kopie listu przewozowego.

 

Adres działu serwisowego

DZIAŁ SERWISU SPRZĘTU AKTYWNEGO 
Fibrain Sp. z o.o.
Zaczernie 190F
36-062 Trzebownisko
tel. (017) 86 60 850
faks (017) 86 60 810
 
(pon.- pt. w godz. 8.00-16.00)
e-mail: serwis@fibrain.pl

 

×

Pliki cookies w naszym serwisie.

Informacji zarejestrowanych w plikach "cookies" używamy m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Możesz zmienić ustawienia dotyczące "cookies" w swojej przeglądarce internetowej. Jeżeli pozostawisz te ustawienia bez zmian pliki cookies zostaną zapisane w pamięci urządzenia. Zmiana ustawień plików "cookies" może ograniczyć funkcjonalność serwisu. Nie pokazuj więcej tego komunikatu.