Zgłoszenie reklamacyjne: Osprzęt i kable telekomunikacyjne

Zgłoszenie reklamacyjne - Osprzęt i kable telekomunikacyjne

 

W celu zgłoszenia reklamacji związanej z wykryciem wad produktu należy skontaktować się ze swoim opiekunem handlowym w celu wypełnienia zgłoszenia reklamacyjnego.

Należy wówczas przygotować odpowiednie informacje:

  • dane klienta wraz z adresem email
  • data/dowód zakupu / nr FV
  • dokładny opis zgłaszanego problemu oraz zdjęcia/ inne materiały

Reklamacje przesyłane inną drogą niż w/w nie będą rozpatrywane.

Wysyłka wadliwego towaru do Fibrain Sp z o.o. odbywa się tylko po wcześniejszej akceptacji oraz tylko z wydrukowanym zgłoszeniem reklamacyjnym.

 

 

×

Pliki cookies w naszym serwisie.

Informacji zarejestrowanych w plikach "cookies" używamy m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Możesz zmienić ustawienia dotyczące "cookies" w swojej przeglądarce internetowej. Jeżeli pozostawisz te ustawienia bez zmian pliki cookies zostaną zapisane w pamięci urządzenia. Zmiana ustawień plików "cookies" może ograniczyć funkcjonalność serwisu. Nie pokazuj więcej tego komunikatu.