Naprawa pogwarancyjna: Osprzęt i kable telekomunikacyjne

Naprawa pogwarancyjna - Osprzęt i kable telekomunikacyjne

 

W celu  przeprowadzenia odpłatnej naprawy pogwarancyjnej produktu należy skontaktować się ze swoim opiekunem handlowym  w celu wypełnienia odpowiedniego zgłoszenia.

Należy wówczas przygotować odpowiednie informacje .:

  • dane klienta wraz z adresem email
  • kod i nazwa naprawianego produktu
  • dokładny opis oczekiwanej naprawy

Zgłoszenia przesyłane inną drogą niż w/w nie będą rozpatrywane.

Wysyłka towaru do Fibrain Sp z o.o. w celu przeprowadzenia naprawy pogwarancyjnej odbywa się tylko po wcześniejszej akceptacji oraz tylko z wydrukowanym zgłoszeniem.

×

Pliki cookies w naszym serwisie.

Informacji zarejestrowanych w plikach "cookies" używamy m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Możesz zmienić ustawienia dotyczące "cookies" w swojej przeglądarce internetowej. Jeżeli pozostawisz te ustawienia bez zmian pliki cookies zostaną zapisane w pamięci urządzenia. Zmiana ustawień plików "cookies" może ograniczyć funkcjonalność serwisu. Nie pokazuj więcej tego komunikatu.