Polityka jakości i środowiska
Głównym celem jakościowym firmy FIBRAIN jest spełnianie potrzeb, oczekiwań i wymagań Klientów oraz innych Stron Zainteresowanych, a także przestrzeganie wymagań prawnych i obowiązujących norm.
Dział zapewnienia jakości poprzez nadzorowanie parametrów krytycznych w całym procesie produkcyjnym: począwszy od nadzorowania dostawców i dostarczanych surowców, a skończywszy na badaniu zadowolenia klienta docelowego i analizie zgłaszanych reklamacji osiąga wyznaczony cel jakościowy.
A teraz do rzeczy. Jak to wygląda w praktyce?
- Kontrola wejściowa surowców
- Kontrola międzyoperacyjna
- Kontrola wyrobu gotowego
- Nadzór nad sprzętem kontrolno-pomiarowym
- Audyty zewnętrzne i wewnętrzne
- Proces reklamacyjny



Mamy świadomość, że Klienta zdobywa się miesiącami
lub nawet latami, a traci się go w ułamku sekundy.
Marcjanna Chrostowska
Kierownik Działu Zapewnienia Jakości

Odpowiedzialność w ochronie środowiska
Grupa FIBRAIN, jako odpowiedzialny przedsiębiorca, dba o naturalne i czyste środowisko. Wszyscy pracownicy na różnych stanowiskach i w pracy z różnymi technologiami podejmują intensywne działania mające na celu ochronę ekosystemów i zasobów naturalnych, m.in.:
- minimalizujemy emisję zanieczyszczeń
- minimalizujemy odpady poprodukcyjne
- stosujemy materiały i komponenty nieszkodliwe dla środowiska
- segregujemy odpady
- postępujemy zgodnie z wdrożonym systemem zarządzania środowiskiem certyfikat ISO 14001:2015